2008. november 5., szerda

Miért pont Kettlebell?

...Sokan kérdezik.

Egy percre vonatkoztassunk el a céloktól-fogyás ,erősödés,izmosodás stb.-nézzük a hátteret!
Amiért mi csináljuk és amiért hihetetlen mértékben nő a kettlebellesek száma az maga az érzés,ami páratlan.Egyfajta eufórikus ,stresszmentes,üres és egyben boldog állapot,amibe kerülhetsz vele és vigyázz ,mert gyorsan függővé válhatsz!
Szerintem a lelki háttér az és az érzések ,ami miatt hihetetlenül hatásossá válhat.Persze félre ne értsetek,nem holmi könnyű ,tingli-tangli edzsésről beszélek,hanem arra az "all-out" típusúra gondolok,ahogy az egyik kedvenc filmemben is elhangzik-azért edzünk így,hogy" felrobbantsuk magunkban a szart" .Amíg ki nem próbálod ,addíg nincs is miről beszélnünk,mert leírhatatlan,mikor olyan helyen sajog minden porcikád ,ahol eddíg azelőtt soha,kapkodod a levegőt,sport múltól,szakmától függetlenül(rendőr,katona,kommandós,tűzoltó,hivatásos sportoló stb.).

Szóval ,a puding próbája az evés!

1 megjegyzés:

Zsolto írta...

Ez az all-out szarrobbantásos hasonlat nagyon tetszett. Nekem is minden edzésen megvan az az érzésem, hogy olyasvalamit vittem véghez, amiről korábban azt hittem, nem lennék képes. Hiába vagyok jó fáradt az esti edzés előtt, kihozzátok belőlem a rejtett tartalékokat, és valóban beáll az eufórikus állapot, amiről itt írtok. Régebben mindig nyögve mentem edzésre, de mióta kettlebellezni járok, alig várom a következő alkalmat.