2008. június 1., vasárnap

Hogyan tovább?

Ahogy Gabi RKC is írta a blogjában,nekem se megy az edzés.Persze foghatnám a vállalkozás beidítására,de ez nem így van. Mondtam is az RKC előtt,hogy utána vagy egy ideig golyóra se bírok majd nézni,vagy rögtön edzeni akarok majd.Hát mindkettő összejött.A képzés után azzonnal edzettem volna,de tudatosan visszafogtam magam,nehogy túledzés legyen a vége.3 napra volt szükségem,aztán nekiláttam.Max. erőre mentem :húzódzkodások minden variációra,ami csak ment,pistolok,először csak súly nélkül,ahány ment alapon,swingek 5x5 40kg-os bellel és 20kg-os bellel próbálgattam,hogy mi megy.Ez ment 2-3 edzésig ,aztén elment a motiváció.Azóta is keresem a célt!Gondolkoztam a level II-n ,de vajon lesz ez az Európában a közeljövőben?Megint egy távoli cél.Akkor TSC?Hát nem tudom!?Az én kis testsúlyommal a felhúzást és a 16 kg-val snatchelést nem tartom túl reálisnak,de ez az én véleményem.CK-FMS jó lenne,de ez is az USA-ban van.Hova tovább,még gondolkodom,remélem hamar eszembe jut valami!

Enikő

Nincsenek megjegyzések: