2008. december 27., szombat

Konklúzió

A mai nap aerobic órát helyettesítettem,ami meglehetősen érdekes gondolatokat eredményezett.Ez volt az első alkalom,mióta kettlebell oktató lettem..
1.hogy egy hétig se pihenhetek egy évben?!-ezt félretéve
2.asszem soha többé aerobicot,bár sose mondd,hogy soha
3.és mit ne mondjak jó kondiban vagyok,pedig " csak "bellezek
4.Légyszíííí mindenki,többet senki ne hívjon helyettesíteni hajnali kettőkor,partyzás után,túl nagy szívem van nemet mondani(mármint 5 óra alvással buli után edzést tartani ,kicsit vicces)!
5.Érdemes helyettesítést vállalni-miért? :végre olyan órát tartottam ,amilyet csak akartam,a kedvenc zenéimre és tök nem érdekelt mit szólnak hozzá,hiszen nem tartok több aerobicot-úgyhogy mindenképp megérte
6.amit megkaptak ők a "mennyei 3 percem"-bellesek tudjátok mire gondolok,remélem?! :)
7.amit én kaptam:"Jó kis erőóra volt.Nem erre számítoottam,azt hittem tornázgatok egy kicsit..."
Asszem egy kicsit elfáradtak : ))))

Power to you!
Enikő

Nincsenek megjegyzések: