2008. december 12., péntek

Vendégszerepeltem

Ma Ádám csoportjában helyesítettem,ami azért volt érdekes,mert Ádám velük mindig végig edzi az edzést,másrészt,meg ők a legrégebbi csoprtunk-bár igaz kicsit kinőtték magukat ez idő alatt.
Mindenképp megérte lemenni,már csak azért is ,mert annyi bókot kaptam... :),másrészt teljesen elszoktam attól,hogy úgy tartom az edzést ,hogy edzek is -a régmúlthoz képest ,amikor még aerobic-ot oktattam és 4-5 órákat is végigcsináltam ,hát bevallom,már ne tenném hosszútávon.Nem csak a fizikális rész szempontjából,hanem az oktatáséból is,persze néha azért nem árt megmutatni a csoportnak,hogy mennyi az annyi... :)Hozzá kell tennem nem volt könnyű dolgom,mert a csoport egy része aktív sportoló,a másik fele 24 órázásból v. másnaposan jött le vagy egyszerűen csak fáradtan,mindenesetre egy részük tuti elfáradt rendesen ,volt bőr leszakadás is meg a szokásos szöveg:"Te biztos nem ismered a pihenőidőt!?"Ma legalább nem kis genyóztak le-ez is valami,bár talán mostanában kicsit elpuhultam genyóság terén,asszem:)

Előkerült ma a poszter téma is:igen én vagyok egy nagyobb méretű poszteren egy fitneszteremben,hogy miért azt én se tudom ,mert már rég nem dolgozom ott..persze videón is felraktak a netre,amiről nem is tudtam..azt asszem már leszedték,legalábbis remélem;a kép kb.másféléve készült -nem 18 évesen,csak mert meg se lehet állítólag ismerni rajta,háát most mi csináljak ,ez van :)
Legalább már a tv-s szereplésem sincs a neten -szerencsére,aki látta ,az talán érti mire gondolok!?Mindenesetre köszi mindenkinek,de nem kérek magamról másik képet a neten helyettük,de azért arik vagytok!!! (Aki képet akar van elég a Dragondooron,de legalább a partys képeket leszedték:))

Jó pihit mindenkinek!
Enikő

Nincsenek megjegyzések: