2008. december 7., vasárnap

Nagyszerű gyakorlat sor...

Mostanában , mikor nincs másra időm ezt a 3-as kombinációt szoktam csinálni: snathc+m.press+bent press.
Egy snathcel felveszed a súlyt, nyomsz egy m.presst, majd a rackbe vissza engedett súlyt viszed bent pressbe(Pavel féle guggolós ) . Ebből szoktam oldalanként 3-4 szer, 3-5 ism. között végezni. Nagyon hatásos ,összetett gyakorlat sor, bár ezt azt hiszem nem is kell nagyon részleteznem :)
Ja , ha csinálod a súlyt jól válaszd meg! A gyakorlat sor ne follyon egybe, legyen meg minden gyakorlatodnak az eleje és a vége."Ütemesen " végezd el . Érdemes kipróbálni, ha ismered a gyakorlatokat.

Ui.: "STAY STRONG"
Ádám

4 megjegyzés:

Zsolto írta...

Ahan, a snatch még megvan, lehet, hogy a military press is (csak nem tom pontosan milyen), de a bent presst még nem tanultuk -- lefigyeltem a netről, ez a Turkish getup egy részéhez hasonlít kicsit, de azért egyedül nem állnék neki (pláne, hogy nincs is itthon súlyom). De majd a holnapi edzésen biztos jól megmutatod :)
Zs

Enikő és Ádám RKC írta...

Kérlek ne égess azzal,hogy nem tudod melyik a military press!:):)
Már ezerszer csináltuk,majd többet mondjuk a gyakorlatok angol neveit!

Adri írta...

:)
Tetszik ez a kombináció. Kipróbálom a héten.

Ricsi

Zsolto írta...

Szori, nem égetésnek szántam -- titeket végképp nem terhel felelősség az ÉN aggkori szenilitásomért :)