2009. december 5., szombat

KIRAKTAK MINKET A TERMBŐL !!!!!!!



A csütörtök esti edzést követően felmondták velem a terembérlést! Jövő héttől nem tudom még holfogunk edzeni, egyáltalán tudok e termet szerezni addigra. Ez hidegzuhanyként ért engem ,kicsit értetlenül állók a dolgot tudván. Azt, hogy miért történt ez valójában nem tudom, de már nem is nagyon érdekel. Azt viszont tudom , hogy fordított esetben én máshogyan jártam volna el.
A lényeg, ha olvastad ezt a bejegyzést a blogon kérlek tudasd azokkal akikkel kapcsolatban vagy, hogy a jövő heti edzések időpontja és helyszíne tisztázatlan.
Ha viszont tudsz bérelhető termet légyszíves mihamarabb értesíts.

tadamvasas@gmail.com

Én kérek elnézést mindenkitől aki hozzám jár edzésre, TÉNYLEG AZON VAGYOK, HOGY MINNÉL ELŐBB TUDJATOK EDZENI!
Sajnáom ami történt, de nem adom fel!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ádám

3 megjegyzés:

babzsak írta...

OMG!

Mennyire vagy rugalmas területileg?
(Mely környék edzőtermei jöhetnek szóba?)

Zsolto írta...

Óbakker, éreztem, de úúúgy reménykedtem, hogy nem lesz igazam.
Sajnos segíteni nem tudok, úgyhogy sopánkodással nem is rabolom az idődet.
Nagyon sajnálom - mondott valami konkrétat a főnök?

Zsolto írta...

Ömmm... mégis van két ötletem, a Fillér utcai iskolában és a Virányos utcai iskolában is megkérdezem, van-e lehetőség, aztán tárgyalsz velük tovább, ha elvben igen a válasz.