2010. január 9., szombat

Figyelj a tested jelzéseire!!!

Végre rendbe raktam a vállamat. Tavaly júniusban egyik edzés alkalmával valahogy sikerült egy jó kis vállsérülést összeszednem. Azóta hetente többször végeztem korrekciós gyakorlatokat és igyekeztem a kritikus mozgásokat kerülni. Tegnap úgy éreztem , hogy már rendbe jött a sérülésem így hát elkezdtem a nyomásokat próbálgatni. Meglepő módon jól mentek és ismét kitudtam nyomni mindkét karral a 40kg- os kettlebellt :))
Ez nagyon stabilan és fájdalom nélkül sikerült.
Fél évembe került rendbe hozni a vállamat egy kis figyelmetlenség miatt. Ha akkor figyelek a testem jelzéseire ezt mind elkerülhettem volna. Na de nem vettem tudomást róla és meg is lett az eredménye.

Érdemes nagy hangsúlyt fektetni a prevenciós gyakorlatokra illetve a már meglévő problémákat javítani. Ebben nagy segítséget nyújt, ha elvégzel egy FMS tesztet és rendszeresen alkalmazod az SMR masszázst is. Ez a két rendszer nagyban segít a megelőzésben és a rehabilitációban egyaránt.
Nekem nagyon sokat jelentett ezek alkalmazása.

Ádám

Nincsenek megjegyzések: