2009. június 5., péntek

Edzés

Ismét folytattam az alternatív VO2max edzésem. Az elkövetkező pár hétben ez lesz az edzéstervem fő váza. Most növeltem a program terhelését .Az össz idő, a súly és a gyakorlatok nem változtak, viszont végig 9-es ismétlés számmal dolgoztam.
Tehát az első nap terhelése a következő volt: idő 15 perc, össz ismétlés 240, össz terhelés 5.760 kg. Ez a 8-as ismétlésekkel.
Másodiknap terhelése: Idő 15 perc, össz ismétlés 270, össz terhelés 6.480 kg. Ez volt a 9-es ismétlés számmal.
A harmadik napon vissza veszek a terhelésből és 7-es ismétlésekkel fogok dolgozni.
Próbálom tartani a közepes, nehéz, könnyű felosztású periódusokhoz magam. A kösztes napokon tényleg csak gyakorlok. Nem adok magamnak nagy terhelést vagy, ha nagyon fáradtnak érzem magam, akkor SMR masszázzsal regenerációra fordítok nagyobb figyelmet.

II. nap: "NEHÉZ"
AVO2max, 15:15 sec felosztás , 30 sett, snatch és Viking Push Press váltva , 9- es ismétlésekkel. 24kg
Valóban nehéznek éreztem. Ami meglepett, hogy a snatch-ek voltak a könnyebbek a programban. Amikor snatcheket csináltam , akkor "pihentem" a gyakorlatok között.
Folyt köv....
Ádám

Nincsenek megjegyzések: