2009. június 23., kedd

Mai Edzésem

Ma egy picit szüneteltettem a rehabilitációt. A fókuszba a váll körüli részeket helyeztem. Pontosabban a széles hátizomot, lapocka közelítőket és emelőket dolgoztattam meg. Több féle húzódzkodást végeztem ügyelve arra, hogy a vállam nem engedtem ki a vállizületi tokból. Swingeket, igen swingeket és azok variációit úgy , hogy a széles hátizomban a maximális feszítésre törekedtem. Tényleg swingeltél már úgy , hogy a gyakorlat végéra a hátad is "bedurrant"? Ha nem , akkor érdemes erre egy kis időt szánnod.
Minnél nagyobb a feszítés, annál nagyobb erőt tudsz kifejteni és annál biztonságosabb a gyakorlat. Na de visszatérve, hogy most miért a hátammal foglalkoztam és nem a megkezdett, kifejezetten váll rehabilitációval. Ugyanis hiába foglalkozol hangsúlyozottan az adott sérült területtel, ha nem figyelsz az azt stabilizáló esetleg mozgásban segédkező izmokra. Így hát prioritást váltottam és kiegészítettem a megkezdet sémát, amit már korábban írtam. Nagyon jól esett mint edzés, más jelleget kölcsönzött és még haladtam is a vállam ügyének rendezésében :)
Ja persze SMR zárta az edzést!
Folytatás még biztos lesz.
Ádám

Nincsenek megjegyzések: