2009. június 22., hétfő

Váll és csukló Rehabilitáció

Folytattam a bal vállam rehabilitálását. Egy rövid SMR masszázst és alapos bemelegítést követően a Windmill gyakorlattal kezdtem. Ezzel jól előkészítette a rotátor köpenyt a munkára(váll forgatásában és mozgatásába résztvevő rész) és jól előnyújtottam magát a delta izmotis. Már mikor ezt elkezdtem feltűnt a javulás a múlt alkalomhoz képest: stabilabb és kontrolláltabb volt a mozgás. Miután ezt befejeztem áttértem a Bent press egyes részeinek gyakorlására, amiben már fokoztam a terhelés az érintett területre nézve. Határozottan biztosabban végeztem a gyakorlatot. Harmadjára a TGU bizonyos fázisait ismételtem és törekedtem a fázisok kitartására.
Nagyon jól haladtam ismét :)
Ezután megint SMR következet és most egy tenisz labdával az alkaromon is alkalmaztam a módszert. Igen fájdalmas pontokat találtam a könyökömhöz közel, az alkar felső részén. Kb. 10 perc kezelés után teljesen elmúlt a csuklómból is a fájdalom, amit már korábban említettem.
Fogalmazhatnám úgy is , hogy Kettlebell + SMR = EGÉSZSÉG , sőt ez saját meggyőződésem és tapasztalatom!

Power to You! Ádám

Nincsenek megjegyzések: