2009. november 22., vasárnap

SMR Tanácsadói kurzus



A hétvégém egy napját, megint egy szenzációs tanfolyamon töltöttem. Igen én is tagja lettem az SMR tanácsadók táborának. Ezen a tanfolyamon, melyet Csíky Ferenc SMR vezető oktató tartott, megint sok olyan dolgot tanultam, amit már hétfőn alkalmazni tudok munkámban. Ez a szisztéma számomra nagyon közel áll az eddigi tanfolyamok szemléletével, mint pl. a kinesio taping. Sok átfedést látok közöttük, amelyek még jobban megtanítottak hogyan vegyem észre a problémát okozó sérült vagy gyenge területeket, részeket és azokat hogyan érdemes kezelni, korrigálni.
A tanfolyam maga jól összeszedett, informatív és kellő gyakorlati tudást adott.
Igazán örülük, hogy újból egy igazán hatásos és egyzerűen alkalmazható dolgot tanultam!

Nincsenek megjegyzések: