2009. július 11., szombat

Esti menü...

Ma Veszprémben voltunk kirándulni. Megnéztük az állatkertet és sétáltuk egy nagyot. Majd mikor hazafelé tartottunk már azon gondolkoztam, hogy mit is edzek. Ez elég fura, lehet, hogy egy kicsit kettlebell függő vagyok? Hát ez meglehet! Aki ráérez az ízére nem nagyon mond le róla.
Tehát hazaérkeztünk 21 óra felé és én már neki is áltam edzeni:

Bemelegítés 5 perc
Megint köredzést állítottam össze. 4 kör, 5 gyakorlat pörgés és kevés pihenő (körök között 45 sec.)
20 Swing, 32kg
10-10 High-pull, 24kg
5-5 Military press, 24kg
5-5 Row, 32kg
3-3 Pistol, 24kg
SMR

Szép befejezése a napomnak! :)

1 megjegyzés:

Zsolto írta...

Ádám,

nagyon királyok ezek a gyakorlatsorok, szépen feljegyzem mindet, ha kedvem támad a háromnapos edzéstervtől eltérni egy kicsit -- öööö, a Pistolokat persze kihagyom, helyettük babapiskótát morzsolok majd ;)

Köszi, hogy még erre is szakítasz időt!

Zs