2009. július 16., csütörtök

Mai edzésem: "Random" program

Ma egy véletlenszerű terhelésen alapuló gyakorlatsor végeztem.
Az alap ötletet a "300" című film adta alapul. Biztos sokan láttatok rengeteg olyan videót a Youtub-on, ami a 300 work out címet viseli. Ezek 300 ismétléses programok általában . A fő céljuk a minnél rövidebb idő alatti végrehajtás.
Én is összedobtam egy ilyet ( ne kérdezzétek, hogy miért így) ez a következő lett:

25 swing
25 fekvőtámasz
25 váltós swing
25 guggolás, súly mellkas előtt
10-10 snatch
15 felhúzás
15 csípőemelés fekve
30 swing
10-10 evezés
15-15 "haló"
10-10 snatch
25 fekvőtámasz
25 csípő emelés

Én 9 perc 10 sec. alatt csináltam végig 24kg-val. Hogy ez az idő jó vagy sem, azt nem tudom. Egy biztos, erőállóképesség fejlesztésére jó volt, megizzadtam rendesen és ma már nem edzem, azt hiszem :)

Egy próbát megér!!!! Hajrá!

Ádám

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A 9:10 bizony jó eredmény! Összehasonlításként: edzés végén erőállóképességi kombónak végezve enyém 9:50 lett.

A "halo" az a fej körüli körzést jelenti?
A csípőemelés hanyatt fekve történik?

Mert ezeket én úgy értettem, ahogy a kérdésben le vannak írva.

További jó edzést és kombógyártást kívánok!