2009. július 25., szombat

Mentális próba

Mai napom elég sok elmélkedéssel telt. Főleg magamat akartam és akarom jobban megismerni, megfejteni. Eszembe jutott egy elsőre merész ötlet. Budaörsről fel akartam futni Irhásárokon át, A Központi Fizikai Kutató Intézethez. A következő pillanatban már a János-hegyi kilátó volt a cél, de ezt valahogy el akartam vetni. Jöttek a kifogások:
-régen futottam
-biztos, hogy mennifog
-elég a rövidebb táv is ... stb.

Aztán mikor elindultam, már a János-hegyi kilátó volt a cél. Meglepő módon 66 perc alatt felfutottam. Régebben ez biciklivel 40-45 perc volt. Nagyon meglepődtem, de nem az időn, hanem az emberi akarat erején. Annyira láttam magam előtt a célt, hogy megállás nélkül csak futottam. Én lepődtem meg a legjobban , mikor az utolsó szakaszhoz értem. Itt egy akkora hajrát nyomtam,a kilátó aljától egészen fel, hogy a körülöttem lévő emberek csak hüledeztek körülöttem. Szerintem nem tartottak normálisnak. Viszont velük ellentétben én bizonyítottam magamnak. Nem is akár milyet :)

Néha jó, ha az ember kipróbálja magát és bizonyít. Ilyenkor rájön, hogy mekkora dolgokra képes, ha tisztán látja a célt maga előtt.

Figyeljetek magatokra és tűzzetek ki mindíg CÉLT!

ÁDÁM

1 megjegyzés:

Adri írta...

Szia!
Hány kilométer volt a táv?
Itt le tudod mérni:
http://www.gmap-pedometer.com/

Ricsi