2009. szeptember 23., szerda

Edzés 09.21-22

Hétfőn volt egy 10km-es futásom a Széchenyi-hegyen és utánna egy rövid kettlebell program , amely a nyomások kükönböző variációiból állt. Military press, állva, féltérden, térden.....

Kedden intervallumos futó edzést végeztem. Elővettem és leporoltam a szöges cipőmet. 60 m-es sprinteket futottam, ami meglepően jól ment. Nagyon könnyednek és gyorsnak éreztem a futásokat. Az intervallumok között nagyon sokszor lazítottam a csípőhajlítómat, ami még fokozta a sebességemet. Ha a csípőhajlítóid merevek ,akkor ahogyan Pavel mondaná "be vannak húzva a test kézifékei". Ugyanis, ha le vannak rövidülve, akkor se a teljes mozgástatományt, se a fordulatszámot (tempót) nem tudod növelni. Ráadásként megnő a sérülések valószínűsége is. Nagyon fontos, hogy lazítsd. A TGU magas hídpozícioja ,vagy akár csak talajon végzett félhíd pozició is nagyszerű korrekciók erre.

Ádám

Nincsenek megjegyzések: