2009. szeptember 4., péntek

Edzés 09.04

Most egy pár nap edzésbejegyzés kimaradt, de ez nem azt jelenti, hogy nem edzettem: )
Az edzés nem maradhat el. Ahhoz elég motivált vagyok, hogy bármikor lenyomjam. De szerintem ez így jó! Vagy csináld, vagy .......

Mai menü a következő volt:
Délelőtt az egyik csoportommal edzettem egy kicsit. Ez éppen jó volt egy laza átmozgatásnak. Na ez nem azt jelenti, hogy gyenge volt az edzés, hanem csak én vettem vissza magamnak egy kicsit tudván lesz ma még egy nagyobb etap. Így is lett.
Délután a következőt csináltam:
Szokásos köredzések egyike:

5kör:
20 swing 32kg + 3-3 egykezes-egylábas fekvőtámasz kereten
10-10 snatch 24kg + 3-3 egylábas guggolás 24kg

2kör:
haskerék térdelésben 10 + lábemelés függésben 10

2x8 alsó fogású húzódzkodás
2x8 húzódzkodás fej mögé
2x8 tacticai húzódzkodás

Eléggé megizzasztott ahhoz, hogy érdemes legyen leírnom nektek!
Jó edzést, szép hétvégét! Ádám

Nincsenek megjegyzések: