2009. szeptember 7., hétfő

Edzés 09.07

Ma is leróttam köreimet :)

4 kör:

20 swing, 32 kg
5-5 press, 24kg
8 tactikai húzodzkodás
10 haskerék, térdelésben
8 lábemelés függésben
5-5 egykezes fekvőtámasz, kereten

körök közötti pihenő kb.: 90 sec

Amint látjátok elég sokat dolgozom mostanában köredzés felépítésben. Ez nekem nagyon bevált, tartogat kihívást, fejleszti az erőállóképességemet, stabilizálta az erőszintemet és nagyon kitudom nyírni magam:)) . Persze csak annyira hajtom magam, hogy a teljesítményem ne csökkenjen. A mai körök száma is azért lett 4 és nem 5kör, mert kezdtem elfogyni. Az egykezes fekvőtámaszoknál már éreztem, hogy nem jó helyre préselem a levegőt. Egyre inkább ment el a gyakorlat feletti kontrollom , ezért 1 körrel rövidebbet edzettem a tervezettnél. Ismét bebizonyosodott, hogy a "papírforma" sokszor borul és "a kevesebb, néha több " elmélet is megállta a helyét.

Ádám

Nincsenek megjegyzések: