2009. szeptember 9., szerda

Kettlebell és Taekwondo

Szeptember 6-án a Budapesti Honvéd Budo Centreumban tarthattam egy kis ízelítőt Taekwondo edzőknek. Urbán Balázs, aki maga is 4. danos mester, megkereste Csíky Ferit, hogy tartson nekik egy összetett bemutatót az RKC, FMS, SMR rendszerekről. Tehát minden hárombetűs jól működő és hasznos rendszerről, amit mi előszeretettel alkalmazunk. Feri éppen akkor nem ért rá, így megkért engem, hogy prezentáljam én ezeket. Így is lett. Tertottam egy közel két és fél órás "szemináriumot" , amely magába foglalta az RKC rendszer elméletét egy kis bújtatott edzéssel, az FMS alapjait kis korrekciós gyakorlatokkal, majd előkerült az SMR is.
A srácoknak nagyon tetszett amit rögtönöztem nekik és úgy hallom kissebb bajuk van azóta a járással, na meg az üléssel is :)) . A visszajelzések alapján nagy érdeklődést keltett közöttük a kettlebell edzés ,amelyet nagyon jól be lehetne illeszteni a felkészülésükbe. Nem is beszélve a prevencióról és a rehabilitációról.
Én úgy gondolom ez a történet még közel sem ért véget. Remélem még egy sportág csatlakozik a kettlebellesek táborába és végre egyre többen "élvezhetik" :) az edzéseket.

Köszönöm Ferinek, hogy megkeresett és egy ilyen lehetőséget adott. Nagyon jó volt dolgozni ilyen magasan képzett mesterekkel.

Nincsenek megjegyzések: