2009. szeptember 13., vasárnap

Edzés 09.13

Este is megkínáltam magam egy kis finomsággal.

15-15 snatch, 5-5 TGU híd pozícióig, 24kg
20-20 snatch, 5-5 TGU híd pozícióig, 24kg
Fej fölött tartott súllyal guggolás + kitörés hátra lépve kombináció 3x3-3 ,24kg.
Egyéb kombicációs erőgyakorlatok, de főleg a rack pozíció kontrollálása.

Ma sokat foglalkoztam a kinyomott súly lehúzásával. Megkértem Feri barátomat az edzőtábor egyik pihenőjében, hogy nézze meg a nyomásomat. Kiderült, hogy a rackben tartotva a súlyt jobb könyököm szépen le tudom zárni a borda ívre, míg a bal könyökömet csak megeröltetve tudom teljesen leszorítani. Na ez fa...a! Ugyanis , ha nincs lezárva a könyököm teljesen ,akkor instabil alapról indul a nyomás és ténylegesen is a vállam oldja meg a feladatot. Ez azért rossz, mert a hátam kikapcsol a mozgásban és sérülés veszélynek teszem ki a vállizületet. Na ezt persze sikerült is összehoznom apránként :(
De ha pzitívan fogom fel, akkor megint kaptam egy megoldandó feladatot:)
és ezt is meg fogom oldani!
Tanulság: mindíg figyelj a technikádra, ha viszont úgy érzed valami nem oké, kérd hozzáértő segítségét. Én is nap mint nap foglalkozom ezzel, de magamat kívülről nem látom (szerencsére).

Viszont az edzés jólesett és vacsiztam egy jót utánna. Ez méltó zárása volt ennek a napnak.

Power to You! Ádám

2 megjegyzés:

sztheomo írta...

Kedves Ádám!

Korábban is szemeztem ezzel az edzőtáborral, de a leírtak alapján mindenkép kedvet kaptam a következő hasonló jellegű edzőtáboron való résztvételre. Lehet esetleg tudni, hogy mikor tervezitek a következőt?

Üdv
Tamás

Tóth Ádám RKC írta...

Szia Tamás!
Amint lesz valami konkrét az azonnal felkerül a www.kettlebell.hu-ra ill. a blogomon is fent lesz. Örülök, hogy kedvt kaptál!
Ádám :)