2009. augusztus 20., csütörtök

Augusztus 20.

A mai nap eddig nagyon jól alakult. Jó volt mint edzés, és jó volt mint kikapcsolódás. Reggel 9.30h-kor biciklizni indultam . Hogy pontosan hova, azt nem terveztem meg, csak tekerni akartam a kilómétereket. Így hát mentem amerre jólesett:
Budaörs - János- hegy - Rózsadomb - Óbuda(Testvér-hegy) - Margit- körút - Lánc híd - Budaivár - Budaörs.
Közben megnéztem a légi bemutató egy részét , amit auguszts 20. alkalmából rendeztek. A tömeg természetesen nagy volt, rettentő sok "érdekes" embert láttam, ami persze ilyenkor nem meglepő :) Délután 4h-kor értem haza és kajáltam egy jót. Ezt egy kis pihi követte és szerintem még este bellezek is egyet.
Tüzijátékot valószínű, hogy egy jó magasan fekvő helyről fogom nézni. Mára elég volt a tömegből, azthiszem.....

Ádám

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia Ádám!

Csütörtök. Jelentem, megvolt az első wörkáut! :)

Uff,
F