2009. augusztus 3., hétfő

Mai történések

Ma kezdtem meg a VASAS vizilabda csapatával a felkészülét, alapozást.
Első edzés gyanánt egy laza átmozgatással kezdtünk. Ez a program elég vegyes, közepes, "jóleső " terhelésen.
Ez engem is megihletett és utánna én is lenyomtam az edzésüket, igaz nem a jóleső kategóriában, de én úgy érzem most edzésben vagyok. Ezt szem előtt tartva kipróbáltam egy két max közeli terhelést is ,ami igazán meglepett. Nagyon régen nem nyomtam fekve (kb.7-8 hónap) és a 110 kg nagyon biztosan, határozottan ment. E fölé nem mentem, ez elég bizonyítékot adott nekem arról, hogy a kettlebellezés milyen jó erönlétet fejleszt. Ja azt hozzátenném, hogy test súlyom jelenleg 65-66kg között mozog. Így azt gondolom ez pozitív eredményként könyvelhetem el.

Ma még biztosan mozgok egy kicsit, aztán arról is beszámolok.
Power to you! Ádám

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

65 kilósan 110 kiló komoly eredmény, gratulálok.
Péter

Névtelen írta...

65 kilósan 110 kiló komoly eredmény, gratulálok.
Péter