2009. május 2., szombat

1.hét 2.naptól,ami kedd

2.nap
Edzés:reggel-kettlebell(turmix után)-1 órán át
Kaja ,az előre főzötekkből.

3.nap
Kaja szintúgy.
Az edzések a szerint alakulnak,hogy a lábamra szerdai nap rátetováltak(áthúzták a színek egy részét),ennek megfelelően csak óvatosan pár napig,de engem semmi meg nem állít,ha egyszer eltökélem magam!
Edzés:crossfit jellegű kb. 30 perc-lefekvés előtt

4.nap
Kaja az előz napok szerint.
Edzés:Kettlebell-45 perc reggel munka és turmix után

5.nap
Na most már elfogyott ,amit főztem,viszont kaptam ajándékba konzerv kagylót.
Edzés:Crossfit jellegű kb.40-45 perc-lefekvés előtt

6.nap
Ebéd :a budaörsi Tesco görögjében ,ami grill zöldséges pulykamelles krumplis egyveleg volt,melyből a krumplit nem ettem meg-biztonság kedvéért Cheaters a sok olaj miatt.
Pihenő

7.nap
Mérlegelés napja:- 2 kg
Főétkezés:2 adag nyers füstölt lazacos saláta a budaörsi Ikeában öntet nélkül
Edzés:du.Crossfit jellegű,este 1 óra kutyasétáltatás hegynek fel és le

Megjegyzés:crossfit jellegű edzés:
eszközök:kettlebell,medicinlabda-fallal,húzodzkodó,tolódzkodó,gyűrű,fa zsámoly
ált.lköredzés magas intenzitású intervallumokban

A hetet emlékezetből írtam ,éppen ezért néhol lehetnek hiányosságok.
Enik

Nincsenek megjegyzések: