2009. május 7., csütörtök

3.hét 1.nap-hétfő

Szeretem a hétfőket,mert ezek ált.lazák,így van időm főzni,házimunkát végezni és egy kicsit csak arra,amit szeretek.
A héten beépítésre kerül napi 1x-i szénhidrát,mivel a szervezet 2-3 hét után adaptálódni kezd a diétához.Az ált.megfigyelésem szerint én ilyenkor van,hogy még többet fogyok,mint szénhidrát nélkül.

Ebéd:grillcsirkés babsaláta-csináltam megy jó adagot,hogy kiartson pár napig(14-ig)
Vacsora:18-kor pulyka "lasagna"-a tésztát padlizsánnal és cukkinivel helyettesítettem(amerikai recept)-ebből is jó adagot főztem
Utóvacsi:20-kor -meghívtak egy adag pulykamellsültre salátával és kölessel-a kölest nem kértem ,de aminek naqgyon megörültem ,az az,hogy volt csíra is a salátában,mellé lecsúszott egy light cola is

Edzés:Crossfit jellegű MMA módszerrel
Edzés után:amino ital

2.nap

Edzés:reggel 1 óra kettlebell
Ebéd:kis kajamizéria miatt(elfelejtettem hőtőbe tenni a kaját)lesz,ami lesz alpon inél több pulykalasagna
Uzsi:grillcsirkés baabsali(14-ig)
Uzsi 2.:pulykalasagna
Vacsi:ilyenkor munka miatt mindig turmix

3.nap

Tízórai:maradék pulykalasagna
Ebéd:grill csirke maradék babsalival és sok zöldséggel
Uzsi:rántotta 3 tojásból(1 sárgájával) Bio padlizsános lecsóval,1 db Californiai parika
Vacsi:pulykamellsonka tormával zöldségekkel

Edzés:Crossfit jellegű,melyet lazábbra vettem a szokottnál,mivel a szervezetem a túledzés jeleit produkálta,ezt jobban megéri még csírájában elfojtani

Táplálékkiegészítők:pár napja pluszban elkezdtem Magnerotot ,Q10 tablettát és arginint szedni-hogy ezzel még erősebé tegyem a szívem

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia Enikő!

Annyira alaposan felépítetted ezt a kúrát... nem vagy véletlenül dietetikus!? :)
Ahogy nézem a napjaidat, csodálkozom, hogy a súly nem változott, ha a súlyod lennék, egy ilyen kúra alatt én már biztosan változtam volna! Méh jó, hogy ott van az őszinte farmer! :)
Kb két hete én is szedek minden reggel Q10-et, 99mg-os adagot, és érzem, hogy fittebb és frissebb vagyok napközben. Remek kiegészítőnek tartom a kúrád mellé!
Csak így tovább, ügyesen!

Üdv, FeRKC :)