2009. május 2., szombat

Fogyokúrás napló-bevezetés

Két hete úgy döntöttem nekilátok.
Hogy miért is -kicsit az előzményekről...
A súlyom az utóbbi időben kicsit megszaladt,miutánis húsvétkor 57 kg-on állt meg.
Ez a körülöttem lévő embereket kicsit sokkosan érte,azt hitték terhes vagyok,mivel ez a 9kg plusz kb.2-3 hónap alatt jött fel,arról nem is beszélve,hogy van ,aki mióta ismer nem látott még így.Az okokról röviden annyit minden magyarázkodás nélkül,hogy egyrészt nm titkolom Egyiptomban dőzsöltem ,másrészt 2-3 hónap alatt akartam bepótolni kb.7 -8 évet az életemből.Azt hittem bizonyos dolgok nagyon hiányoznak,mint az alkohol,vagy egyél mindent,amit megkívánsz,vagy buli minden héten és csak a haverok ezerrel,sőt azt hittem kicsit jobb a megszokott sport nélkül és vissza a tánchoz...
Mindenesetre azért már megérte ez a kis tapasztalat,hogy rájöjjek,jó bulizni alkalomadtán,de nem éjjel-nappal,szeretek sportolni,de a tánc ugyanúgy része az életemnek,szeretem az egészséges ételeket és a barátokat is ,de néha jó egy kicsit egyedül,bár arra ,rájöttem érdemes rengeteg új dolgot kipróbáni még akkor is, ha némelyik nem sikerül túl jó ,ja és nem utolsó sorban mindig van valaki,akinek jobban tetszel éppen így-fura mód-ebből következik,hogy nem más vélemánye számít,mert képtelenség megfelelni mindenkinek.
A fogyokúrám elsődleges célja az volt,hogy újra beleférjek a legszűkebb ruháimba
és végül a 48 kg körüli érték,de erről majd késbb döntök.
Nem titkolt szándékomban állt ezt a súlyt minél hamarabb leadni,de erről majd később...
Háát bevezetőnek legyen elég ennyi!
U.i.:Ja ,hogy a blogolás miért is szünetelt,mert 8 cikkem olvashatjátok a hotdog.hu-n dietetikai támában ,nem túl elmélyülten a megrendelők kérése szerint,nameg rengeteg munka az elmúlt pár hónapban és egy új szakma közeledte,amit mellékállásnak szánok az edzősködés mellé...
Enik

Nincsenek megjegyzések: