2009. május 30., szombat

Esti edzés

Hát ezt csúnyán elnéztem! Mármint az időt. Éppen belejöttem az edzésbe, mikor az "edző" a teremben elkezdett sürögni-forogni körülöttem. Na ez azért vált gyanússá, mert amúgy színét se látni egész nap a teremben. Azt, hogy hol van amúgy, a kutyát nem érdekli, de mikor megjelent tudtam záróra van.
Na de térjünk a lényegre. Ma Pavel új DVD-je, a Return of the Kettlebell és Brett Jones adott inspirációt az edzésemhez. Vo2 edzést terveztem, amit 15:15 felosztásban akartam végrehajtani. A protokoll nem a megszokott snatchekből állt, hanem válltva végeztem a viking push pressel. Ezt Brett, Alternatív Vo2-nek nevezi a blogján.(http://appliedstrength.blogspot.com/).
Hogy is néz ez ki:
15 sec snatch left, 15sec rest, 15 sec snatch right, 15 sec rest, 15 sec viking push press left(VPP), 15 rest, 15 sec VPP right, 15 sec rest...... és így tovább attól függően, hogy hány sorozatra tervezted.
Én ezt szerttem volna 20 setten keresztül 24kg-os bellel, 8-as ismétlésekkel végezni. Ám de pont amit korábban említettem szinte kirúgtak a teremből. Viszont pont a 10.-ik settnél tartottam és nagyon könnyedén ment. Azt hiszem megtaláltam a következő célomat ebben a szisztémában.
Persze ezt megelőzően végeztem húzódzkodásokat, felhúzásokat egylábbal, guggolásokat és egy pár gyakorlatot, hogy elérjem az "üzemi" hőfokomat.
Remélem hamarosan ,akár holnap tudok ebbeől egy jót edzeni(persze ezt már otthon, nehogy megint vmi közbejöjjön).
Ádám

Nincsenek megjegyzések: