2009. május 21., csütörtök

4.hét 2.naptól

Bekajálás másnapja vplt,ezért sok gyümölcsöt és zöldséget ettem,mert azok könnyen emészthetők.
Edzés:pihenőnap
r:turmix
t,u:össz.4 körte dió és zöldségek
e:tojásrántotta Bio padlizsános lecsóból ,1 db Cal.paprika
v:turmix

3.nap
r:turmix
t:mandula
t2:p.m.sonka,Cal.paprika
e:quinoás tonhalsali
u:pulykalasagna(tészta nélkül)
v:csípős zöldségleves,turmix

edzés:snatch és medicin labda

4.nap- a TF buli
r:turmix
edzés:saját testsúlyos gyakorlatok
t:pulykalasagna(tészta nélkül)
u:magvak
v:turmix
TF napok végre egyszer kijutottam,ha már pár éve hívnak-én voltam az naki ettem és nem ittam a bulin:2 adag grill tál csak -saláta volt benne

5.nap-a kultúra napja
r:turmix
t:mandula
t2:Burger :grillcsirkemell sali kukorica nélkül
számítógépes vizsgálatra mentem volna,de nálam kifagyott a gép,állítólag ilyen még nem volt:),így Alphonse Mucha kiállításon kötöttem ki
u:pulykalasagna
edzés:2 óra rúdtánc
v:turmix
este:bábszínház

6.nap-az RKC konferencia
r:turmix
t:mandula
t2:fél fehérjeszelet:Nitro-Tech
e:V8 Grillteraszán csirkemellsteak grill zöldségekkel
u:fél Nitro-Tech
v:pulykalasagna

edzés:pihenőnap

7.nap-Hozd mozgába a családod!c.rendezvény napja
r:turmix,eper
t:1 körte,mandula
t2:egy grill csirke fél melle ,1 Cal.paprika
e:Béres A.konzerv kaja-bocsi ,de a kukában kötött ki
kaptunk VIP kajáldába jegyet: brokkolis -sajtos pulykamellvolt pulyka nélkül,sajt félre,a töbi kaját nem minősíteném,bocsi
u:1 körte,mandula
v:csalós étkezés

edzés:"játék" a bellekkel(116,20,24 kg-val és 2x8 kg-val-spárgában nyomás,meg saját súlyos gyakorlatok)

Mérlegelés:54,5 kg,ami azért vicces,mert a cm csökkent,hogyisvan a régi mondás:Az izom nehezebb,mint a zsír!-ugye,ugye:)

Ezen a héten bevezettem a csalós étkezést heti n1x,mivel már egy hónapja diétázom.

Folyt.köv.
Enik

Nincsenek megjegyzések: