2009. május 2., szombat

2.hét-1-6-ik napig

1.nap
Kaja:főztem -kagylós chili alap padlizsánnal,mivel nem kaptam pulykát,ami szerencse,mert itt kezdődött a hűtőmizéria-új hűtő,régi működő hűtő el,új hűtő nem hűt,kaja kukába,nincs hűthető kaja-még szerencse előre gondolkodtam és nem kellet sok mindent kidobni!
Edzés:Crossfit jellegű-lefekvés előtt

2.nap
Könyvelő miatt(egész nap rohanás) ebéd a Burger Kingben-grill csirke saláta-kukorica és öntet nélkül,némi extra zöldséggel otthon
Edzés:Kettlebell 1 óra
Tescoban hűtés nélküli kaja utáni keresgélés edzés után-eredmény:mozzarellás-paradicsomos konzerv hering,mustáros konzerv hering,konzerv csirkekrémleves,rengeteg zöldség

3.nap
Ebéd:fél konzerv csirkekrémleves-Cheaters
Munkahelyen:konzerv hering-mustáros-Cheaters

4.nap
Ebéd:budaörsi Tesco Don Pepe 1 szelet pulykamell brokkolival és besamellel rajta-sajt és besamell leszedve-Cheaters
Edzés:május egy miatt megborult a napi munkarutinom,ezért eggeli bell helyett esti Crossfit jellegű edzés lefekvés előtt

5.nap
Május 1.
4 óra séta a nyíregyházi vadasparkban,előtte ebéd:csirkemellcsíkok salátaágyon egy kis adag grill zöldséggel-Cheaters a grill zöldség miatt
Útközben:mandula és zöldség,aki ismer tudja,hogy Californiai paprika mániás vagyok

6.nap
Ebéd:budaörsi Tesco Don Pepe-1 szelet sült csirkemell rajta paradocsommal,olajbogyóval,Mozzarellával-a sajtot leszedtem és egy jércesaláta öntet nélkül
Megjött a hűtő,de bevásárlás csak késő este
Edzés:Crossfit jellegű minimál brutál

Nincsenek megjegyzések: