2009. május 21., csütörtök

Csak Te vagy a fontos!

Íme egy kis ízelít abból,hogy mennyire különböző képpen láthatják az emberek a dolgokat:
az elmúlt félévben a legkülönbözőbb jelzőkkel lettem ellátva:k...va,napos csibe,porcelán baba,Scarlett Johansen,domina,de néztek kb.16 -nak is és hívtak kis sárkánynak ,tegnaptól meg még mosolygós gyilkosnak is!:)
Ez is azt bizonyítja,hogy teljesen fölösleges más véleményével foglalkozni,hiszen ahány ember ,annyi vélemény!
Tanúlság:csak az a fontos ,Te mit gondolsz magadról és a saját céljaid,meg a saját elvárásaid magaddal szemben!!
Minden cél akkor elérhető,ha azok a Te céljaid és nem másoké!
A hétvégén vki azt mondta nekem,hogy minden kritika tartalmaz némi igaszságot,akár pozitív v. negatív,én inkább azt mondanám,mindenből lehet tnulni,de nem mindennel kell foglalkozni!

Legyetek rosszak és egyediek!:)
Enik

2 megjegyzés:

Papucs orrán Pamutbojt írta...

Kedves Enikő,

:-), a porcelán babát, az bizony én mondtam...megszólalásig hasonlítasz Nagymamám egyik régi babájára. Olyannyira, hogy kicsit meg is hökkent mindig,ha látlak, hogy igazi vagy :-) persze, ez csak egy apróság a sok közül- az emberek sosem látnak egységesen ugyanolyannak, mert csak egy szeleted "jön le" egyszer-egyszer- de jó vagy Te úgy,ahogy vagy, eredetien és rosszalkodósan :-)

Enikő és Ádám RKC írta...

Köszi!Imádlak!!:)